30-09-2012

Lotte Verstappen clubkampioen 2012

Het was weer als vanouds: super mooi weer, goede proeven, enthousiaste ruiters en veel supporters: ook de clubkampioenschappen van 2012 waren weer erg geslaagd. Nadat iedereen zijn best deed in de eerste rondes, mochten Niels van Maris, Anne Jansen, Lotte Verstappen en Evi Snoeijen in de middag overkampen. Met 218 punten ging Lotte Verstappen met haar paard Blister uiteindelijk met de grote beker aan de haal. Lotte: van harte gefeliciteerd!

Ook in de strijd bij de 'veteranen' werden goede proeven getoond. Met Akida wist Marije Taffijn in totaal 194 punten te behalen waarmee zij de eerste prijs in ontvangst mocht nemen.

In de springrubriek ging het er weer fanatiek aan toe. Het was leuk om weer een paar nieuwe leden en combinaties te mogen verwelkomen. De winnaar in deze rubriek werd Jente Janson: van harte gefeliciteerd!

In het kort alvast de uitslagen:

Winnaar rubriek 1 Paarden klasse B: Niels van Maris - 209 punten

Winnaar rubriek 2 Pony's klasse B: Anne Jansen - 202 punten

Winnaar rubriek 3 Paarden/pony's klasse L1/L2: Lotte Verstappen - 218 punten

Winnaar rubriek 4 Paarden/pony's klasse M1/M2/Z1: Ei Snoeijen - 203 punten (67,67%)

Alle prijswinnaars: van harte gefeliciteerd! De complete uitslagen en foto's volgen z.s.m. (of kijk alvast op Facebook!).